HOMIÈS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sweatshirt Homiés Marbella / Skirt Cubus / Socks Nelly.com / Sneakers Nike Air Force 1 

Et av mine få innkjøp fra Marbella er denne genseren fra Homiés, så kul og digg å gå med! Vi tok turen innom butikken som åpnet for en liten stund siden (de har kun hatt nettbutikk før), og det er så mye kult der, men for å ikke sprenge budsjettet holdt jeg meg til denne genseren. Men til min fornøyelse kjøpte Matias en t-skjorte der som funker supert som en chill kjole for meg, hehe. Vi tok turen til Alnes (en liten øy utenfor Ålesund) i går kveld for å ta bilder, så vi tok med varebil slik at jeg kunne skifte baki den. Litt lettere enn å skifte i den lille Fiaten min som jeg vanligvis gjør, haha. 

One of my few purchases from Marbella is this cool sweatshirt from Homiés, so cool and comfy to wear! We went by the store that opened just a while ago (they only had an online store before), and they have so many cool stuff, but I stuck to this sweater so that I wouldn’t blow up my budget. But luckily for me, Matias bought a t-shirt there that works great as a chill dress for me, hehe. We went to Alnes (a small island outside of my city) last night to shoot some photos, so we brought a small van so that I could change outfits in the back. That was a little bit easier than to change in my small Fiat, which is what I usually do, haha. 

13 kommentarer

Siste innlegg