BACK TO BASICS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne dagen har hittil vært litt mer av den normale typen, jeg dro på trening relativt tidlig (11 er vel egentlig ikke så tidlig), og så laget jeg min favorittsmoothie når jeg kom hjem ♥ Nå når vi er hjemme fra ferie vil jeg fokusere på et sunnere kosthold igjen, det kjenner jeg at kroppen min (innvendig for det meste) trenger. Hovedmålet mitt er egentlig å få i meg mer frukt og grønt, for det er jeg ikke alltid så flink til. Så selv om jeg propper i meg litt tax free godis her og der, er altså hovedfokuset på sunn mat. Det ble iallefall en digg lunsj med smoothie og vannmelon. Kan vi bare ta et øyeblikk til å sette pris på hvor godt vannmelon er? Vi kjøpte en hel i går, og nå er over halvparten borte. Jeg satt meg ut i noen minutter med lunsjen, men jeg måtte bare innse at det var litt for kaldt til det, iallefall når jeg drakk en iskald smoothie og spiste vannmelon fra kjøleskapet. Men det er jo fint vær i det minste, det liker jeg! Ha en fin fredag ♥

// This day so far has been more of the normal kind, I went to the gym relatively early (I guess 11 isn’t THAT early), and then I made my favorite smoothie when I got home ♥ Now that we’re back home from vacation I want to focus more on a healthier lifestyle again, and I feel like my body (mostly inside) needs that. My main goal is actually to eat more fruits and vegetables, because I’m not so good at that. So even though I’m eating tax free candy here and there, the main focus is on healthy food. I had a lovely lunch at least with smoothie and watermelon. Can we just take a moment to appreciate how tasty watermelon is? We bought a whole one yesterday, and now over half of it is gone. I sat outside for a few minutest with my lunch, but I just had to realise that it was too cold for that, at least when I had an ice cold smoothie and watermelon from the fridge. But at least the weather is nice, I like that! Have a great Friday ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg