BY THE HARBOUR

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Top Nelly.com / Shorts Cubus / Sandals Forever21

Hjem, kjære hjem! Det endte opp med å bli en enda lenger dag enn vi hadde trodd i går, for etter 7,5 timer på flyplassen, fikk vi vite at flyet vårt var en time forsinket. Det høres kanskje ikke ut som en ille forsinkelse, men når du har vært på Gardermoen hele dagen, og du skal lande hjemme så sent som 23.30, da blir det plutselig en ganske ille forsinkelse når du skal lande 00.30 istedenfor. Men vi kom oss omsider hjem, og hittil i dag har jeg bare pakket ut, ryddet og vasket klær. Godt å få det gjort med én gang. Det er alltid deilig å komme hjem til familie, venner og egen seng, men jeg må si det at jeg føler jeg går inn i en liten “post-vacation depression” når jeg drar fra 28 grader og sol til 13 grader og regn. Men sånn er det bare i denne byen jeg bor i! Etterpå skal jeg møte mamma i byen, det gleder jeg meg til iallefall ♥

Home, sweet home! It ended up being a much longer day than we thought yesterday, because after 7,5 hours at the airport, our flight got delayed by an hour. It might not sound like a really bad delay, but when you’ve been at the airport all day, and you’re supposed to land at home as late as 23.30, it’s suddenly quite a bad delay when you have to land at 00.30 instead. But we finally got home quite late, and so far today I’ve just been unpacking, tidying and doing laundry. It’s nice to get it done right away. It’s always nice to come home to family, friends and my own bed, but I just have to say I feel like I’m going into a small “post-vacation depression” when I’m leaving from 28 degrees and sun, and come home to 13 degrees and rain. But that’s just how it is in the city I live in! Later I’m meeting my mom in town, so I’m excited for that ♥

14 kommentarer

Siste innlegg