THE CUTEST DRESS I OWN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dress Zara / Purse Nelly.com / Sandals Forever21

Her om dagen tok vi turen ned til stranda på kvelden, for å få med oss litt solnedgang, og fordi vi ikke hadde vært på stranda enda. Jeg tok på meg denne søte kjolen fra Zara, som sikkert er den søteste kjolen jeg eier! Fargen og detaljene på armene gjør den bare utrolig søt. Jeg er så glad i rosa, så dette antrekket er virkelig meg, haha. Nå skal vi gå ned og spise en siste middag her, vi drar jo i morgen! Tiden har gått så fort her, og jeg har litt blandede følelser til å reise hjem. Det er jo alltid godt å komme hjem, men jeg er ikke klar for det været som kommer til å møte meg. Vil gjerne ha ett par måneder til med sommer, jeg… 

The other day we went down to the beach in the evening, to see some sunset, and because we hadn’t been to the beach yet. I wore this cute dress from Zara, and it’s probably the cutest dress I own! The color and detail on the arms just make it incredibly cute. I love pink so much, so this outfit is spot on for me, haha. Now we’re going down to eat one final dinner here, we’re leaving tomorrow! Time has gone by so fast here, and I have mixed feelings about going home. It’s always nice to come home, but I’m just not ready to face the weather that is back home. I would really like a couple more months with summer…

17 kommentarer

Siste innlegg