VACATION WORKOUT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går trente jeg for første gang denne ferien! Planen var egentlig å trene ganske mye mer, men jeg blir så sløv av denne varmen, og jeg har rett og slett ikke orket å ha dårlig samvittighet for det heller. Men i går tenkte jeg at jeg kunne bli med! Da trente jeg armer og mage, for det var den eneste Kayla-økten det var nok utstyr til der. Men for å si det sånn da, det var minimalt med air condition der, så jeg har aldri hatt en så svett økt før, og av den grunn i seg selv er det egentlig greit at det er eneste økten jeg har gjort her. Det er liksom ille når man svetter før man har begynt å trene. Men en liten pause fra treningen har jo vært litt deilig da, og nå gleder jeg meg til å trene når jeg kommer hjem igjen. 

Yesterday I worked out for the first time this vacation! The plan was to do more workouts, but I get so tired from this heat, and I haven’t bothered feeling guilty about it either. But yesterday I thought I’d join the gym! So I did an arms and abs workout, because that was the only Kayla-workout that there were enough equipment in the gym for. But the gym had minimal air condition, so I’ve never had a more sweaty workout, and that is a reason enough not to workout here, haha. It’s quite bad when you’re sweating even before you’ve started working out. But a small break from working out has been nice too, and now I’m looking forward to getting back into it when I get home. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg