BLUE, BABY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dress and heels Nelly.com

Hvor søt er ikke locationen ovenfor? Døde litt innvendig da jeg så den lille kaktusen. Disse bildene tok vi her forleden, etter å ha gått rundt i nesten en time for å finne en fin plass å ta bilder. Det er jo egentlig ikke vanskelig å finne fine steder her, men jeg bare følte det ikke den dagen, så da endte det opp med at vi gikk rundt i en evighet for å finne en bra plass. Men jeg er veldig fornøyd med resultatet, så det var verdt det. Liker så godt denne kjolen også, blå er en farge jeg bruker veldig lite, så det var gøy med litt forandring. Nå har vi bare to hele dager igjen her, så de skal brukes godt ute i solen. Det skal bli godt å komme hjem, men det er skikkelig vemodig å dra fra denne varmen, jeg vet jo at det er langt ifra så fint i Ålesund. Og så er det bare én måned til jeg skal på tur igjen, så det beroliger reisehjertet mitt, haha ♥

How cute is the location above? I died a bit inside when I saw the little cactus. We took these photos the other day, after walking around for almost an hour trying to find a good spot for photos. It isn’t really that difficult finding spots here, but I just didn’t feel it that day, so it ended up with us going around forever trying to find a good one. But I’m really happy with the result, so it was worth it. I really like this dress as well, blue is a color I don’t use very much, so it’s fun with a change. Now we only have two full days left here, so we’ll be spending them well out in the sun. It will be nice to come home, but I really don’t want to leave these weather, back home it’s far from this great weather. And it’s only a month until I’ll be travelling again, so that calms down my travel heart, haha ♥

11 kommentarer

Siste innlegg