FRESH SMOOTHIES

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går tok vi turen til en kafé rett ved hotellet her som har smoothies, juicer, acai-bowls osv. for en kald, forfriskende pick-me-up på formiddagen. Jeg ville egentlig ha både acai-bowl og juice også, men fant ut at det holdt med en smoothie i denne omgangen. Såå godt og friskt med en smoothie mellom frokost og lunsj. Jeg valgte Greena Colada som bestod av ananas og kokosmelk, blant annet, og Matias valgte en med kiwi. Spørs ikke om jeg må tilbake i morgen eller tirsdag for å prøve ut en acai-bowl også ♥ Nå har vi nettopp gitt oss med solingen for i dag, det ble plutselig en ganske vindstille dag, så jeg orket rett og slett ikke varmen lenger, haha. Jeg klager ikke altså, det er kjempedeilig å være her i varmen, men etter noen timer får jeg nok for dagen. Hva gjør dere denne søndagen? 

Yesterday we went to a smoothie place right by the hotel here where they have smoothies, juices, acai-bowls etc. for a cold, refreshing pick-me-up in the middle of the day. I wanted an acai-bowl and juice too, but figured out that it was enough with a smoothie this time. Soo nice and fresh with a smoothie between breakfast and lunch. I chose the Greena Colada that had pineapple and coconut milk, among other things, and Matias chose one with kiwi. I’ll have to see if maybe I’ll go back there tomorrow or on Tuesday to try out an acai-bowl as well ♥ Now we’ve just given up the tanning for today, there has been almost no wind today, so I just couldn’t stand the heat any longer, haha. I’m not complaining though, it’s so nice to be here in the heat, but after a few hours it’s enough for me until the next day. What are you doing this Sunday? 

7 kommentarer

Siste innlegg