SPLASH

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noen bilder fra tidligere i uken da vi var nede ved havnen i Puerto Banus. Det var ganske høye bølger som slo mot berget der, så jeg tenkte vi måtte prøve å få tatt noen bilder, og de ble jo faktisk ganske kule! I kveld tenker vi å ta turen ned mot havnen igjen etter middag, det er en butikk vi vil innom der nede, og så vil jeg gjerne få sett solnedgangen der. I dag har definitivt vært den varmeste dagen hittil, men det har vært skikkelig digg og nå føler jeg endelig at jeg begynner å få endel farge. Jeg er ikke av den som blir veldig brun akkurat, men litt farge får jeg jo. Nå slapper vi bare av på hotellrommet, og om litt over en time skal vi gå ned og spise middag. Jeg tror det skal være italiensk aften, og det er helt ypperlig for meg som elsker pasta ♥

Some photos from earlier this week when we were down by the harbour in Puerto Banus. The waves were quite tall against the rocks there, so I thought we had to try taking some photos, and I think they turned out pretty cool! Tonight we’re thinking about going down to the harbour again after dinner, there’s a store we want to visit down there, and I really want to see the sunset there as well. Today has definitely been the warmest day so far, but it’s been so nice and now I finally feel like I’m starting to get tan. I’m not one of those that get really tan, but I get some color. Now we’re just relaxing in the hotel room, and in a little over an hour we’re going down to eat dinner. I think it’s Italian night, and that’s just perfect for my pasta-loving heart ♥

8 kommentarer

Siste innlegg