PINK DRESS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dress and shoes Nelly.com / Purse Cubus

Hei dere! Hvordan har dere det? Her går det stort sett i de samme disse dagene, slappe av i solen. I dag var solen helt fremme igjen, så da fikk vi lagt oss på solsengene. Vi tenkte å ligge i hele dag, men holdt bare ut litt lenger enn de tidligere dagene fordi det blåste SÅ mye. Da blir det litt travelt å ligge der, men vi satser på at det blir bedre i morgen. Nå er det snart tid for middag igjen, så jeg må finne ut hva jeg skal ha på meg. Kjæresten min er faktisk overraskende engasjert i fotograferingen her, så det er jo helt supert for min del. Han kan himle litt med øynene når jeg sier at vi må ut og ta bilder, men så blir han skikkelig engasjert når vi starter og kommer med forslag til hvordan vi kan ta bildene og hvor vi kan ta de. Vet at han egentlig stortrives med å være fotografen min altså! Syns iallefall det har endt opp med ganske bra bilder hittil i ferien, er dere ikke enig? Kanskje han blir ekstra motivert om dere legger igjen noen fine kommentarer om fotograferingen hans ♥

Hey guys! How are you? Our days are mostly the same here, we just relax in the sun. Today the sun was completely out again, so then we could go tanning again. We had planned to lay there the entire day, but we ended up giving up earlier because the wind was so strong. So it wasn’t that relaxing laying there when it was so windy, but hopefully it will be better tomorrow. Now it’s almost dinner time again, so I have to figure out what to wear. My boyfriend is actually surprisingly engaged in the photo shoots here, so that’s great for me. He sometimes rolls his eyes when I say that we have to go out and take photos, but then he gets really involved when we’re starting and is suggesting how we should take the photos and where to take them. I know he’s actually really liking being my photographer! I think the photos we’ve taken here so far has turned out really good, don’t you agree? Maybe he’ll be extra motivated if you leave some nice comments here about his photography skills ♥

6 kommentarer

Siste innlegg