GINGHAM

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Top Bikbok by Lene Orvik / Skirt Cubus / Purse and heels Nelly.com

Dette antrekket hadde jeg på meg i går da vi spiste middag, jeg elsker dette skjørtet! Kjøpte det for en stund siden men fikk ikke brukt det før i går. Skal definitivt bruke det mye fremover, liker så godt gingham mønsteret, og detaljene på dette skjørtet. Og så er jo det ingen hemmelighet at jeg elsker denne vesken også, favoritten ♥ Det ble ikke kjempemye shopping i dag forresten, jeg fant ikke så veldig mye. Det var så rotete i butikkene, sikkert pga. alt salget, og da orker jeg rett og slett ikke. Men fikk kjøpt nye jeans på Topshop (Joni jeansen der er favoritten!), en t-skjorte, og et produkt på L’Occitane. Det holder vel uansett, ville jo helst ikke bruke så mye penger. Nå blir det avslapping resten av kvelden, jeg blir så utslått av å være i varmen hele dagen, så jeg er så trøtt om kvelden. Håper dere har hatt en fin dag ♥

I wore this outfit yesterday when we had dinner, I love this skirt! I bought it a few weeks ago but didn’t wear it until last night. I’ll definitely use it a lot from now on, I like the gingham pattern so much, and the details on this skirt. And it’s no secret that I love this purse too, my favorite ♥ I didn’t end up shopping a lot today by the way, I didn’t find that much. The stores were so messy, probably because of all the sales, so then I just can’t be bothered to look around. But I bought new jeans at Topshop (the Joni jeans there are my fave!), a t-shirt, and a product at L’Occitane. I guess that’s enough anyway, I didn’t want to spend that much money. Now we’re going to relax the rest of the night, I get so exhausted from being in the heat all day, so I’m so tired in the evening. Hope you guys had a good day ♥

10 kommentarer

Siste innlegg