FLOWERY PLAYSUIT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jumpsuit and heels Nelly.com

Antrekket mitt fra i går kveld! Jeg har gledet meg sånn til å bruke denne playsuiten, så jeg måtte nesten bare bruke den første kvelden. Vi spiste middag på hotellet siden vi har det inkludert i prisen, noe jeg vanligvis er litt skeptisk til da det ofte kan bli ganske ensformig og ikke mye bra mat, men så leste jeg i anmeldelsene at buffeten var så bra, så vi tenkte vi kunne prøve. Den skuffet ikke for å si det sånn, så mye å velge mellom, og da jeg så de hadde hummus og chips, og falafel, da var jeg solgt. Det ble fort en liten tre-retters på meg da, og vi skal ikke se bort i fra at jeg må ha hummus til forrett hver dag om de har det hver dag, det er jo så godt. I dag har vi tatt livet med ro ved bassenget, men vi ga oss allerede i 15-tiden, da dro vi og spiste lunsj og fant ut vi skulle gå tilbake til hotellrommet etter det. Så tok vi oss heller en tur ned til havnen og stranden for å se oss litt rundt, og kom nettopp tilbake derfra. Vi har gått endel, så jeg er ganske sliten i beina, men nå tar vi straks turen ned for å spise middag. Håper dere har hatt en fin tirsdag! 

My outfit from last night! I’ve been looking so much forward to wearing this playsuit, so I just had to wear it the first night. We had dinner at the hotel since we have that included in the price, which I’m usually not a fan of since it can be quite boring and not much good food, but than I read in the review that the buffet was so good, so we thought we would try it out. It did not disappoint, so much to choose from, and when I saw that they had hummus and chips, and falafel, I was sold. It easily turned in to a three course meal for me, and I will probably have hummus for starters every day if they have it every day, it’s SO good. Today we’ve just been taking it easy by the pool, but we were only there until around 3, and then we went out for lunch and found out that we would go back to the hotel room after that. So instead of laying more in the sun we went down to the harbour and beach to look around, and we just got back from there. We’ve been walking a lot, so my legs are pretty tired, but now we’re soon headed down for dinner. Hope you’ve had a good day!

9 kommentarer

Siste innlegg