VACAY TIME

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Endelig er vi her og det er tid for ferie! Vi kom frem til Puerto Banus for noen timer siden, og har brukt tiden på å pakke ut, slappe av litt, bli kjent med nabolaget, handle, og så tok vi oss en liten halvtime ved bassenget også. Det er så fint her, og hotellet er enda finere enn jeg hadde forventet. Strøket er fint (det er forsåvidt hele Puerto Banus), og vi bor rett ved noen spisesteder jeg gleder meg til å teste ut for lunsj. Vi var oppe 03:45 i dag tidlig (natt), så vi er ganske sliten, så vi kommer nok ikke til å finne på noe annet enn å spise middag i kveld. Jeg vil helst legge meg tidlig for jeg tror rett og slett ikke jeg klarer å holde meg oppe særlig lenge. Men jeg er så gira på disse ti dagene, det skal bli så godt med sol, varme og avslapping. Og ikke minst masse fine bilder å legge ut her! Håper dere har hatt en fin mandag hittil ♥

We’re finally here and it’s vacay time! We arrived in Puerto Banus a few hours ago, and we’ve spent the hours unpacking, relaxing for a bit, getting to know the neighbourhood, shopping for snacks and drinks, and we laid by the pool for about half an hour as well. It’s so nice here, and the hotel is even better than I had expected. The neighbourhood is nice (well, Puerto Banus in general is nice), and live right by some food places I want to try out for lunch. We got up at 03:45 this morning (or night), so we’re pretty exhausted, so I don’t think we will do anything else than just have dinner tonight. I want to go to bed early because I just don’t think I can stay up for long. But I’m so excited for these ten days, it will be so nice with sun, heat and just relaxing. And of course lots of nice photos to post here! Hope you’ve had a good Monday so far ♥

16 kommentarer

Siste innlegg