HELLO BEACH

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Outfit and purse Zara / Sneakers Nike Air Force 1

Mens jeg lengter etter strendene og varmen i Spania tok jeg meg turen til en liten strand her tidligere denne uken… Det var kaldt og grått, men fint uansett da. Men jeg skal ikke legge skjul på at jeg selvfølgelig ser mer frem til skikkelig sommer og strender om to dager nå. Vi reiser til Oslo i morgen, så det begynner virkelig å nærme seg nå. Det er hektisk denne helgen da, jeg er på jobb i dag, og så vil jeg innom og se vennene mine litt i kveld, men jeg må også pakke ferdig for jeg vil helst ha ferdig mest mulig til i morgen. Vi drar ikke før ut på ettermiddagen, men jeg har en vippetime også, så jeg har ikke veldig mye tid. Og så hater jeg jo å stresse, så jeg vil helst ha alt under kontroll før jeg legger meg i kveld. 

​While I’m longing for the beaches and heat in Spain, I went to a small beach in the area here the other day… It was grey and cold, but still pretty though. But I’m not gonna hide the fact that I’m of course looking forward to real summer and beaches in two days. We’re going to Oslo tomorrow, so it’s really getting close now. This weekend is so hectic, I’m working today and then I want to stop by and see my friends for a bit tonight, but I also have to get done packing because I want most of it to be done by tomorrow. We’re not leaving until the afternoon, but I have a lash appointment too, so I don’t have that much time. And I hate stressing, so I want to have everything under control before I’m going to bed tonight. 
 

6 kommentarer

Siste innlegg