WEEKEND

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sweater from Cubus

Det er egentlig altfor varmt for genser i dag (endelig!), men jeg måtte bare vise dere denne. En skikkelig Malin-genser som noen på jobb sa, jeg er jo en sucker for rosa. Jeg kjøpte den tidligere i uka, men måtte nesten vente til i dag med å vise dere den, for det er jo i dag helga starter! Skulle gjerne hatt den på meg på jobb senere, men det blir hvertfall for varmt, der går det ikke an å ha på seg noe annet enn lette sommerklær. Her ser dere forresten håret mitt bedre, hva syns dere? Seee så kort det er! Men for en perfekt sommerfrisyre, jeg elsker det. Nå må jeg gjøre meg klar for jobb, og finne noe å spise, jeg er egentlig ikke sulten, men spiser jeg ikke nå kommer jeg til å bli kjempesulten på jobb, og det går jo ikke. 

In reality it’s way too hot for a sweater today (finally!), but I just had to show you this. It’s a Malin-sweater, as someone at work said, I am a sucker for pink. I bought it earlier this week, but of course I had to wait until today to show it to you, because weekend is starting today! I would love to wear it to work later, but that will be way too hot, you can’t wear anything else than light summer clothes there now. Here you can see my hair better by the way, what do you think? It’s soooo short! But what a perfect summer hairstyle, I love it. Now I have to get ready for work, and find something to eat, I’m not really hungry, but if I don’t eat now I’ll get so hungry at work, and that’s not good. 
 

7 kommentarer

Siste innlegg