HAIR READY FOR SUMMER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Endelig er håret mitt klart for sommeren også! Etterveksten ble tatt, og håret ble kortere. Jeg husker for snart to år siden da jeg var i Tyrkia en uke på høsten, da hadde jeg hatt veldig langt hår i flere år og var ganske lei, men den ferien tok kaka, og jeg vurderte seriøst å klippe av håret der og da med en kjøkkensaks. Jeg vasket jo håret nesten hver dag siden jeg hadde badet og svettet, og håret mitt var bare all over the place, det var floker og rett og slett kaos. Heldigvis ventet jeg til jeg fikk frisørtime med å klippe håret da, men det tok ikke lange tiden etter ferien før jeg dro til frisøren og fikk klippet av en hel del med hår. Derfor tenkte jeg at jeg skulle klippe håret mitt ganske mye før vi drar på ferie nå, så slipper jeg alt det stresset med langt hår, det blir ikke like varmt, og jeg trives rett og slett veldig godt med litt kortere hår. Dere får selvfølgelig se litt bedre bilder i løpet av de neste dagene, nå ser jo dere det ikke forfra. Jeg er iallefall kjempefornøyd, og føler meg så klar for ferie!

I dag begynte jeg å pakke, og det var lettere sagt enn gjort. Jeg vil helst bare ha med hele sommergarderoben, og alle skoene mine, men det går jo ikke akkurat. Så jeg prøver å begrense meg litt, og jeg har også planlagt antrekk og tatt bilder av de slik at det blir lettere å finne frem når jeg er der. Jeg er iallefall godt på vei med pakkingen, så får jeg fortsette litt i morgen og ta resten på søndag. Nå skal jeg snart dra til byen for å ordne litt til ferien, og så blir det jobb til i kveld. Og jeg vet forresten ikke hva som har skjedd med headeren og bildet på siden her, det må jeg prøve å finne ut i kveld. 

My hair is finally ready for summer too! My roots are blond again, and my hair is shorter. I remember almost two years ago when I was in Turkey for one week in the fall, my hair had been long for several years and I got pretty sick of it, but that vacation just did it for me, and I seriously considered cutting my hair of there and then with kitchen scissors. I washed my hair almost every day because I was swimming and sweating, and my hair was just all over the place, with tangles and just CHAOS. Luckily I waited until I got an appointment with my hair dresser to cut my hair, but it didn’t take long after my vacation until I cut off a whole lot of hair at the hair dresser’s. So that’s why I thought I would cut my hair pretty much now before we go on vacation, so I won’t have to deal with all the stress that comes with long hair, it won’t be as warm, and I just simply like having shorter hair so much. I will of course show you better photos the next couple of days, cause now you can’t see it from the front. I’m so happy with it, and I feel so ready for a vacation!

Today I started packing, and it was much easier said than done. I would like to just bring my entire summer wardrobe, and all my shoes, but obviously I can’t do that. So I’m trying to limit myself for a bit, and I have planned outfits and taken photos of them so that it will be easier when I’m there. I’ve come a long way with the packing at least, so I’ll have to continue tomorrow and then do the rest on Sunday. Now I’m off to town to fix a couple of things for the vacation, and then I’m working until tonight. Oh, and I don’t know what has happened with my header and the photo in the sidebar, but I will have to try and figure it out tonight. 

10 kommentarer

Siste innlegg