DENIM AND HEELS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Faux fur Cubus / Top Zara / Jeans Bikbok / Purse and heels Nelly.com

Dette hadde jeg på meg da jeg var ute og spiste med jentene på fredag, jeg gjorde det enkelt med jeans og hæler. Det er alltid safe føler jeg! I dag har jeg gjort de vanlige mandagsgjøremålene, trening og fylt opp kjøleskapet til uken. Jeg prøvde å ikke kjøpe så veldig mye mat da, siden vi drar på ferie på søndag (herregud som jeg gleder meg!!), så jeg vil jo helst ikke kaste noe mat på slutten av uken. Husker dere forresten for ett par uker siden da jeg var så sinnsykt støl? Vel, denne uken er det akkurat samme treningsøktene på programmet, så jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå. Den beinøkta i dag var like ille som jeg huska den, så jeg er glad jeg er ferdig med den iallefall. Nå sitter jeg og velger ut klær til et samarbeid, og skal jeg fortelle dere en liten fakta om meg? Jeg bruker så sinnsykt lang tid på nettshopping, rett og slett fordi jeg vil sørge for at det er noe jeg virkelig vil bruke. Det er vel en positiv ting da, men jeg skulle gjerne vært like skeptisk i butikkene, der kan jeg fort være litt mer spontan siden da får jeg ta på og prøve klærne. 

This is what I wore when I was out for dinner with the girls on Friday, I did a simple look with jeans and heels. I feel like that’s always safe! Today I’ve done the usual Monday stuff, workout and filling up the fridge for the week. I tried not buying that much food though, since we’re going on vacation on Sunday (omg I’m so excited!!), so I don’t want to throw out any food at the end of the week. By the way, do you remember a couple weeks ago when my muscles were SO sore? Well, this week it’s the exact same workouts in my program, so I’m really curious to see how this will go. The leg workout today was just as bad as I remembered it, so I’m glad I have finished that one. Now I’m picking out clothes for a collaboration, and do you want to know a fact about me? I use so much time when I’m online shopping, simply because I want to make sure that it’s something I really want to use. I guess that’s a positive thing, but I wish I was this sceptical in stores too, because there I can be a little more spontaneous since I can touch and try on the clothes. 
 

8 kommentarer

Siste innlegg