HAPPY SATURDAY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen fra meg ♥ Jeg tenkte det var like greit å få ut et tidlig innlegg, for det blir nok ikke mye tid senere i dag til blogging. Jeg må straks stå opp og gjøre meg klar for dagen, for det er jo tid for klessalg i dag! Tror mamma og jeg skal ta turen mellom 11 og 12, det er jo litt å ordne frem til arrangementet starter klokka 14. Det blir spennende å se hvor mange som dukker opp, og så gleder jeg meg til å se hva andre selger. Håper jeg klarer å holde meg unna godbitene selv, men det får vi se på, haha. Nå må jeg iallefall få i meg noe frokost, jeg er kjempesulten! Resten av dette antrekket får dere se i morgen eller mandag. Hva er deres lørdagsplaner?

Good morning from me ♥ I thought I’d just as well post early today, because I don’t think I’ll have much time later today for blogging. I have to get up soon and get ready for the day, because today I’m selling my clothes! I think my mom and I will go there between 11 and 12, to get ready for the event that starts at 14. It will be exciting to see how many people will show up, and to see what the other people are selling. Hopefully I can stay away from the treats myself, but we’ll see, haha. Now I have to eat some breakfast, I’m starving! I’ll post the rest of this outfit tomorrow or Monday. What are your Saturday plans?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg