WHAT IT’S REALLY LIKE LIVING IN MY CITY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
… windy

Det meste av bilder jeg viser dere på bloggen min er jo bilder jeg er fornøyd med, naturligvis. Men nå tenkte jeg å vise dere hvordan flesteparten av bildene jeg tar ender opp, og det ser dere ovenfor. Jeg bor jo på kysten, så det blåser her stort sett hele tiden. Det er ikke tull engang. Jeg har jo begynt å skjønne hvordan jeg skal håndtere vinden, men det er ikke alltid det går uansett. Håper dere syns det er gøy med sånne bilder av og til også, jeg har mange flere der de kommer fra! Jeg har vært på jobb i dag, og jeg klarte å feilberegne tiden ganske mye i dag tidlig, så derfor kom ikke dette innlegget før nå. Jeg må ha vært veldig trøtt, for av en eller annen grunn klarte jeg å få for meg at jeg skulle vær klar klokka 11, når jeg egentlig begynte på jobb klokka 11. Jeg skjønte det heldigvis akkurat i tide, så rett over klokka 10 sto jeg opp, sminket meg, spiste frokost og kledde på meg, og halv 11 var jeg ute av døra. Skjønner virkelig ikke hva jeg tenkte med, men det gikk jo heldigvis fint, haha. 

Most of the photos I show you on my blog is obviously photos I’m happy with, but now I thought I would show you how most of my photos usually end up, and you can see that above here. I live on the west coast, so it’s windy here most of the time, and I’m not even joking. I have started figuring out how I can handle the wind in my photos, but it’s not always working anyway. I hope you like these type of photos too sometimes, I have a lot more where they come from! I’ve been to work today, and somehow I managed to miscalculate the time by A LOT this morning, so that’s why this post didn’t come before. I must’ve been really tired, because for some reason I was thinking that I had to be ready at 11, when I was actually starting work at 11. Luckily I figured it out just in time, so at 10 I got up from bed, did my makeup, had breakfast and got dressed, and at 10.30 I was out the door. I really can’t understand what I was thinking with, but it all went fine, haha. 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg