HAPPY HUMP DAY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fant ut i dag at det var altfor lenge siden jeg hadde laget denne nydelige, grønne smoothien, så etter trening dro jeg innom butikken og kjøpte bananer, det er faktisk eneste grunnen til at jeg ikke har laget smoothien på en stund. Jeg har rett og slett bare glemt å kjøpe bananer når jeg har vært innom butikken, er det mulig? Smoothien er jo helt nydelig og jeg føler meg så bra i kroppen etter jeg har drukket den, det er jo så mange gode ingredienser i den. Om dere er nysgjerrig på hva som er i den er det bare å sjekke ut mat og drikke kategorien min! Planene for dagen er ikke veldig spennende, jeg må redigere bilder og så må jeg begynne å tenke på hvilke klær jeg skal selge på lørdag. Jeg fikk ikke redigert bilder i går kveld da jeg ble opptatt med litt andre ting istedenfor, så jeg må sette i gang med det i dag, men før det skal jeg få litt sol på kroppen. Det er jo ferie om litt under to uker, så jeg vil gjerne ha et lite grunnlag på kroppen først. Hva er deres planer i dag?

I found out today that it’s way too long since I made this delicious, green smoothie, so after the gym I went by the store to buy bananas, that’s actually the only reason why I haven’t made the smoothie in a while. I’ve just simply forgotten to buy bananas every time I’ve been to the store, how is that possible? The smoothie is so delicious and I feel so good in my body after drinking it, there are so many good ingredients in it. If you’re curious about what’s in it you can just check out my food and drinks categories! My plans for today are not that exciting, I have to edit photos and then I have to start thinking about what clothes I’m going to sell on Saturday. I didn’t have the time to edit photos yesterday since I got busy doing other things instead, so I have to start doing that today, but before that I’m getting some sun on this body. I go on vacation in a little under two weeks, so I want a small foundation before that. What are your plans today?

7 kommentarer

Siste innlegg