BURGER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tee from Bikbok

I dag følte jeg meg endelig som meg selv igjen da jeg våknet, formen min har jo vært så rar de siste to dagene. Jeg følte migrenen komme tilbake i går så da prøvde jeg å ta en migrenepille, og det hjalp heldigvis. Jeg følte meg ganske uvel og trøtt etterpå da, så jeg ble liggende resten av kvelden. Jeg har forresten også hatt tidenes gangsperre i beina, og ikke av den gode typen der jeg bare har merket at jeg har trent. Det har faktisk VERKET i beina og hver gang jeg har måttet sette meg ned vil jeg bare gråte. Det var jo ikke akkurat slik at det var lenge siden jeg hadde trent heller, så jeg vet ikke, men denne uken i programmet mitt er bare fullstendig knekken. Jeg trente overkropp i dag og hvordan jeg klarte å fullføre forstår jeg ikke helt altså, for det var døden. Men nå skal jeg slutte å klage på alle mulige smerter, jeg føler meg iallefall mye bedre i dag! Håper dere har det bra også ♥

Today I finally felt like myself again when I woke up, my body has been feeling so weird these last two days. I felt the migraine coming back yesterday so I tried taking a migraine pill, and luckily it helped. However I felt quite tired and not good afterwards, so I was just laying in bed for the rest of the day. Oh and by the way my legs have been SO sore, and not the good kind of sore where I’m just reminded that I’ve been working out. My legs have actually been ACHING and every time I’ve had to sit down I just want to cry. And it’s not like it had been a long time since the last time I worked out either, so I don’t know, but this week in my program has just been killing me. I did arms and abs today and I don’t understand how I managed to finish, cause it was death. But now I’m going to stop complaining about all kinds of pain, I feel a lot better today at least! Hope you guys are doing good too ♥

8 kommentarer

Siste innlegg