BREAK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei dere! Det ble en liten ufrivillig pause her i går, jeg var opptatt på dagen, og så endte jeg opp med å få migrene og bli liggende med smerte hele kvelden. Jeg ble så kvalm av hele greia at jeg var sikker på at jeg skulle spy, men det skjedde heldigvis ikke. Jeg føler meg bedre i dag heldigvis, men jeg har kjent litt, så jeg gikk meg en tur tidligere i dag og nå håper jeg bare det ikke kommer tilbake. Det var så deilig å gå tur da, og det må jeg faktisk bli mye flinkere til. Jeg har endel jeg må ordne i dag og nå håper jeg bare regner har lettet litt slik at jeg får tatt noen bilder ute. Hva er deres planer for dagen?

Hey guys! I had an involuntary break here yesterday, I was busy in the day, and then I ended up having a migraine and I was laying with pain all night. I got so nauseous of the entire thing that I was sure I was going to throw up, but luckily that didn’t happen. I feel better today, but I have felt a little bit in my head, so I went for a walk earlier today, and now I’m just hoping it won’t come back. It was so nice with a walk though, I have to do that more often. I have some stuff I have to take care of today and now I’m just hoping that it’s not raining as much, so that I can take some photos outside. What are your plans today?

7 kommentarer
    1. Off så ille! Håper virkelig ikke det kommer tilbake, nei <3
      I dag skal jeg faktisk bare prøve å slappe av, noe jeg nesten aldri gjør i hverdagen. Skal prøve å få gått en tur da, men vi får se 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg