THREE FROM TODAY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei, trøtte mandag! Jeg har ligget rett ut de siste timene, jeg var nemlig på jobb fra 7-16 i dag fordi det var tilbudsdag, så da følte jeg ikke for å gjøre noe annet enn å slappe av resten av dagen. Jeg har hatt så vondt i beina også, fordi de første timene av dagen ble jeg stående i kassa hele tiden med strake bein, så jeg fikk skikkelig vondt i knærne. Så siden jeg vet jeg skal trene bein i morgen må de få hvile nå, hehe. Jeg har derfor ikke noen mer spennende bilder å vise dere, men vi å jo holde det litt ekte her, må vi ikke det da? Som dere ser ble det en litt mindre sunn middag, men vegetarburgeren der er bare SÅ god. Jeg spiser den med Big Mac-dressingen istedenfor den originale spicy, da er den fantastisk! Men nå skal jeg slutte å bable om min slitsomme dag, håper deres har vært fin ♥

Hello, tired Monday! I’ve just been lying in bed for the last few hours, cause I was at work from 7am – 4pm today because we had a big sale, so I didn’t feel like doing anything else than relaxing for the rest of the day. My legs have been hurting so bad now too, because the first hours at work I stood behind the cash register the entire time with my legs straight and not moving them, so my knees hurt so bad after that. So since I have a leg workout tomorrow, they have to rest today. Therefore I don’t have any more exciting photos to show you, but we have to keep it real here as well, right? As you can see my dinner wasn’t that healthy, but the veggie burger there is SO good. I always have it with the Big Mac-sauce instead of the original spicy one, that just makes it even better! But now I’m gonna stop rambling about my tiring day, I hope yours have been good ♥

8 kommentarer

Siste innlegg