LET’S TALK SKIN CARE (+RABATTKODE!)

Sponset behandling

På fredag gjorde jeg noe jeg aldri har gjort før, jeg var på hudpleietime for første gang, på RÅ4 i Ålesund sentrum! Som dere kanskje vet er jeg veldig opptatt av å ta vare på huden min, men det er alltid noe jeg har gjort selv. Jeg tror spesielt mange ungdommer ikke helt forstår hvor viktig det er å ta vare på huden sin, det gjorde iallefall ikke jeg da jeg var yngre. Jeg har alltid fjernet sminken min før jeg har lagt meg, men tidligere brukte jeg sminkeservietter, og kanskje vasket jeg ansiktet mitt med en vaskeklut etterpå, men det var alt. IKKE bra! Heldigvis har jeg aldri vært plaget med mye urenheter og kviser, men hadde jeg ikke begynt nå å virkelig ta vare på huden min så hadde jeg fått betale for det når jeg blir eldre. Det er tross alt denne huden du skal ha resten av livet ditt, så det er viktig å ta vare på den. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Behandlingen jeg tok var RÅ Hudpleie. Da fikk jeg først en skikkelig rens og deretter hudanalyse, noe som var veldig interessant. Jeg har hatt en liten anelse om hvilken hudtype jeg hadde, men nå fikk jeg bekreftet det og i tillegg fikk jeg mer informasjon om huden min og hudtilstanden, og hvordan jeg kan behandle den på best måte, og eventuelt hva jeg må holde meg unna. Så hadde jeg en dampmaskin over ansiktet (som dere ser på de to første bildene fra behandlingen) og så fikk jeg klemt ut sorte prikker. Det var så behagelig å ligge der, og mens jeg hadde på maske fikk jeg en god massasje på nakke og hode, noe så avslappende! Det ble avsluttet med serum og krem, og da var huden min så silkemyk som jeg aldri har kjent den før. 

RABATTKODE:

Uansett om du er 20 år eller 60 år så er det veldig viktig å ta vare på huden sin, og unne seg litt ekstra pleie en gang i blant. Nå begynner jo folk å komme hjem for sommeren, og jeg vil at dere skal kunne unne dere noe godt i sommer, og det tror jeg spesielt dere studenter har godt av etter et langt og hardt skoleår. Derfor har jeg fått ordnet en rabattkode til dere! Den gjelder for behandlingen jeg tok nå, RÅ Hudpleie. Den koster ordinært 700kr, men i juli kan du få behandlingen til 550kr ved å nevne navnet mitt ved bestilling! 

Bestilling kan enten gjøres på Facebooksiden til RÅ4 her eller på telefon 901 64 625. De har også mange andre behandlinger som er verdt å sjekke ut, alt står på Facebook. 

This post will only be in Norwegian, sorry ♥
 

12 kommentarer

Siste innlegg