AFTER SCHOOL – LUNCH

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her om dagen møtte jeg mamma og Stella til lunsj etter de hadde vært på besøk på skolen hun skal begynne på. Koselig! Jeg pleier alltid å velge et smørbrød med serrano og brie, det er såå godt. Med en gang jeg ser noe med brie på menyen må jeg nesten bare velge det, haha. Nå sitter jeg og scroller gjennom salget på Nelly, men planen er å ikke kjøpe noe. Vi satser på at det går etter planen! Jeg sitter egentlig bare og dreper tid mens jeg venter på den nye episoden av Skam. Men dere, dere har vel fått med dere at den nye sesongen av Orange is the new Black kom ut i dag?? Jeg har allerede sett ett par episoder, og kjenner jeg meg selv rett er det ikke mange dagene til jeg har sett ferdig sesongen, haha uff. 

The other day I met up with my mom and Stella for lunch after they had visited the school she’s starting. So nice! I always go for a sandwich with serrano and brie, it’s sooo good. Every time I see something with brie on the menu I just have to choose it, haha. Now I’m scrolling through the sale at Nelly, but the plan is to not buy anything. Hopefully it will go as planned! I’m really just killing time while I’m waiting for the episode of Skam. But you guys, you’ve seen that the new season of Orange is the new Black came out today right?? I’ve already seen a couple of episodes, and if I know myself right it’s not many days until I’ve seen the entire season, haha omg. 

8 kommentarer

Siste innlegg