PASTELS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Coat Forever21 / Velvet top Cubus / Purse Nelly.com / Jeans Cubus / Boots Bianco

Gårsdagens bursdagsantrekk! Endelig har jeg begynt å finne fine topper som er litt mer pyntet, det har jeg egentlig veldig mangel på. Jeg har endel kjoler og skjørt, men av og til føler jeg mer for bukse og en fin topp, så jeg har innsett at jeg trenger mer av det. Denne toppen er iallefall nydelig, og jeg har allerede brukt den endel. Jeg fikk kjæresten til å ta disse bildene etter bursdagen, og de ble faktisk ikke så verst. Men det å få tatt bildene var ikke gratis altså, jeg måtte være med på fjelltur etterpå, haha. Men det var verdt det da, og det ble en fin tur til tross for at det regnet litt. Så fort dette innlegget er postet skal jeg se å få tatt backup av Mac’en, den oppførte seg litt rart tidligere, og da jeg restartet den fikk jeg litt panikk for om den plutselig ikke skulle starte igjen og jeg mistet alt fra i år (siste backup gjorde jeg i fjor). Heldigvis gikk det helt fint, men det er jo så viktig å ta backup av og til, så det må jeg nesten bare gjøre nå. 

Yesterdays birthday outfit! I’ve finally started finding pretty tops that are a little more dressy, I’m really missing those in my wardrobe. I have dresses and skirts, but sometimes I feel like wearing pants and a pretty top, so I’ve realised I need more of that. This top is beautiful, and I’ve already wore it a lot. I got my boyfriend to take these photos after the birthday, and they actually turned out quite alright. But taking these photos wasn’t for free, I had to go hiking with my boyfriend afterwards, haha. But it was worth it, and it was a nice hike even though it was raining a little bit. As soon as I’ve posted this I have to take a backup of my MacBook, it was acting strange earlier, and when I restarted it I got so worried that it wouldn’t start again and I would lose everything from this year (the last backup I did was last year). Luckily it went fine, but it’s so important to do a backup every once in a while, so I just have to do it now. 

13 kommentarer

Siste innlegg