GOOD MORNING

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen ♥ Jeg skal snart dra avgårde på en vippetime, men jeg tenkte å få postet et innlegg her først, siden det ikke var så hyppige oppdateringer i helga. Etter vippetimen er planen å møte mamma og lillesøster en tur, de er på førskole i dag siden Stella begynner på skolen til høsten. Tiden går så fort! Jeg tok noen bilder av frokosten min i dag, som egentlig ikke ser så god ut, men jeg lover det var det altså. Jeg elsker jo avokado, så da det var rester av guacamolen etter tacoen i bursdagen i går fikk jeg den med meg hjem. Såå godt! Men nå må jeg komme meg avgårde her. Hva er deres planer for dagen?

Good morning ♥ I’m soon off to a lash appointment to refill my lashes, but I thought I would post here first, since there weren’t many updates this weekend. After the lash appointment the plan is to meet up with my mom and little sis, since they’re at “pre-school” today because Stella is starting school this fall. Time goes so fast! I took some photos of my breakfast today, which doesn’t really look so good, but I promise it was. I love avocado, so when there were leftovers of the guacamole after the taco in the birthday yesterday I got to take it with me home. Soo good! But now I have to get going here. What are your plans for the day?

11 kommentarer

Siste innlegg