PIRATE PARTY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Outfit from Cubus / Boots Nelly.com / Accessories from the toy store

Her har dere antrekket mitt fra sjørøverfesten på lørdag! Kun klær fra klesskapet mitt, og tilbehør fra lekebutikken til en slikk og ingenting. Jeg har ikke brukt noe særlig tid foran pc’en denne helga, men i morgen er det tilbake til hverdagen så da blir det mer. I dag har jeg ikke hatt tid fordi vi først dro på trening, så i bursdagsselskap til lillesøster som blir seks år, og deretter tok vi med oss hunden på fjelltur. Jeg har tatt endel bilder i dag iallefall, så dere får se senere! Nå skal jeg bare slappe av, jeg er så sliten og trøtt. Det ble jo faktisk to treningsøkter i dag, det kjennes godt ut nå i ettertid. Håper alle har hatt en fin helg ♥ Hva har dere gjort?

Here you have my outfit from the pirate party on Saturday! Only clothes I had in my wardrobe, and accessories from the toy store that cost basically nothing. I haven’t been sitting in front of my computer a lot this weekend, but tomorrow it goes back to normal, so it will be more then. Today I haven’t had time because we first went to the gym, then in my little sisters birthday party (she’s turning six!), and then we took the dog and went hiking. I’ve been taking a lot of photos at least, so you will get to see later! Now I’m just going to relax, I’m so tired. Two workouts today, it feels so good now. I hope everyone’s had a great weekend ♥ What have you been up to?

15 kommentarer

Siste innlegg