COMING BACK

Årets sommerferie er endelig booket, og dit skal vi om allerede én måned! Valget falt altså på Marbella, og jeg gleder meg sånn til å dra tilbake dit! De fleste av dere har sikkert fått med dere at jeg var der for drøye to måneder siden, den gang på en bootcamp hvor jeg for det meste var på resorten vi bodde på. Så nå gleder jeg meg til å se mer av Marbella, og ikke minst SLAPPE AV, bli brunere, og bare nyte ferien. Trening skal det også bli, det er treningsfasiliteter på hotellet vi skal bo på, og så er det vel fare for at jeg må bli med kjæresten min på Crossfit også. Sol og varme i ti dager skal iallefall bli helt fantastisk, så denne ferien kan ikke komme fort nok! Noen av dere som har vært der før? Er det noe mer vi bør se eller gjøre?

This years summer vacation is finally booked, and we’re going already in a month! So we chose Marbella in the end, and I can’t wait to go back there! Most of you maybe know that I was there about two months ago, and at that time I was at a bootcamp where I was mostly at the resort we were staying at. So now I’m looking forward to see more of Marbella, and of course RELAX, get more tan, and just enjoy the holiday. I will be working out too, there are facilities at the hotel we’re staying at, and I guess there’s a chance that I’ll have to join my boyfriend for Crossfit too. Well, sun and heat for ten days will be amazing, so this vacation can’t come soon enough! Have some of you been there before? Are there more things we should see or do?

8 kommentarer

Siste innlegg