WEEKEND OUTFIT PREP

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I morgen er det klart for piratfest, og jeg gleder meg! Ovenfor ser dere hva jeg kommer til å ha på meg, syns det funka ganske bra jeg. Klærne, skoene og beltet hadde jeg fra før av, så det var altså ikke mye jeg trengte å kjøpe i tillegg. Jeg syns det er så gøy å kle meg ut, og jeg gleder meg til å se alle andre i kostymer i morgen. Skulle gjerne hatt like bra vær som vi hadde forrige lørdag, men det ser ut som det går litt andre veien denne gangen. Men det blir nok gøy uansett! Jeg skal selvfølgelig vise dere antrekket på også, men tenke å vise en liten preview først, så får dere se hele looken på søndag. Nå må jeg komme meg avgårde for å handle litt til helga, jeg skal jobbe i morgen, og etter det er jo det langhelg, så det er greit å få fylt opp kjøleskapet litt. Det er ikke det beste utvalget på søndagsåpne butikker akkurat, så jeg vil helst unngå de. Ha en fin fredag ♥ 

I’m going to a pirate party tomorrow, and I can’t wait! Above is what I will be wearing, I think it turned out quite good. I already had the clothes, shoes and belt, so there wasn’t much I needed to buy. I think it’s so fun to dress up, and I’m looking forward to seeing everyone else in their costumes tomorrow. I wish we could have as good weather as last Saturday, but it looks like it’s headed the other way this time. But it will be fun anyway! Of course I will show you the outfit on too, but I thought I would show you a little preview first, and then you’ll get to see the whole look on Sunday. Now I have to get going to do some grocery shopping for the weekend, I’m working tomorrow and after that it’s a long weekend, so I want to stock up the fridge a little bit. There’s not the best selection in the small grocery shops that are open on Sundays, so I prefer to avoid them. Have a good day ♥

10 kommentarer

Siste innlegg