VELVET SET

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Velvet set Cubus / Shoes Nelly.com

Jeg forelsket meg helt i dette settet på jobb, og etter å ha sett på det i noen uker måtte jeg bare kjøpe det. Perfekt til sommeren, og jeg kan jo fint bruke delene hver for seg. Jeg måtte selvfølgelig bruke settet med mine velvet sneakers, hehe. Nå tror jeg kanskje jeg har nok av sommerklær, men bare kanskje. Jeg har blitt flinkere til å begrense meg da, men det er så vanskelig å la være av og til. Spesielt når det er sommer ute, da vil jeg bare ha masse nytt! Nå sitter jeg og ser på hotell i Marbella også, siden vi skal bestille i løpet av uken. Det er jo bare litt over en måned til vi har planlagt å dra, så nå må vi nesten få bestilt før vi må bruke hele lommeboka på ferie, haha. 

I fell in love with this set at work, and after looking at it for a few weeks I just had to get it. It’s perfect for summer, and I can easily use the pieces separately. Of course I had to pair the set with my velvet sneakers, hehe. Now I think I have enough summer clothes, but only maybe. I’ve gotten better at limiting myself though, but it’s hard to stay away sometimes. Especially when it’s summer outside, then I just want a lot of new clothes! Now I’m browsing for hotels in Marbella, since we’re booking the trip this week. It’s just a little bit over a month until we’ve planned on leaving, so now we just have to book it before we have to use our entire wallet for our vacation, haha. 
 

12 kommentarer

Siste innlegg