BRICK WALL

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Outfit and purse Cubus / Heels Nly Shoes

Jeg har nettopp funnet frem dette settet fra i fjor og jeg digger det! Jeg brukte det så mye i fjor, både sammen og separat. Jeg er veldig glad i denne lengden på skjørt, og dette settet er så komfortabelt. Ser dere at fargen på klærne neeesten matcher murveggen? Godt planlagt da vet dere, haha. Dette ble iallefall antrekket på jobb i dag, det er helt nydelig vær ute, så det er jo klart jeg måtte kle meg for det selv om jeg kun er inne. Heldigvis er været fortsatt fint når jeg er ferdig på jobb, så da går det fint ♥ Nyt lørdagen! Hva er deres planer?

I recently found this set from last year and I love it! I used it so much last year, both together and separately. I really like this length of skirts, and this set is so comfy. Can you see that the color on the clothes aaaalmost match the brick wall? Well planned you know, haha. Anyways, this is what I ended up wearing to work today, the weather outside is beautiful, so of course I had to dress for it even though I’m only inside. Luckily the weather is still nice when I’m done working, so it’s all good ♥ Enjoy your Saturday! What are your plans?

18 kommentarer

Siste innlegg