HAIR PRODUCTS

Som jeg lovte dere skulle jeg vise dere hvilke produkter jeg bruker til håret mitt. Det er ikke store greiene, og det er ikke mange produkter, rett og slett fordi jeg egentlig gjør utrolig lite med håret mitt. Jeg bruker egentlig ingenting i håret mitt på en daglig basis, kun tørrsjampo når det begynner å nærme seg hårvask, og hårspray hvis jeg har krøllet håret. Annet enn det føler jeg egentlig ikke jeg trenger.

As I promised I wanted to show you what products I use for my hair. It’s not much, and there’s not many products, basically because I really don’t do much with my hair. I don’t use anything in my hair on a daily basis, except dry shampoo when I need to wash my hair soon, and hair spray if I’ve curled my hair. Other than that I don’t really feel like I need anything. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Heat Protection Mist from Toni&Guy, Batiste Dry Shampoo, hair oil from Proffs.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Purple shampoo from Joico, Clear Scalp Shampoo from System Professional, Miracle Shine Conditioner from Aussie.

Som dere ser bruker jeg to ulike sjampoer. Den fra SP må jeg bruke fordi det er den eneste hodebunnen min tåler over lengre tid, jeg har ganske sensitiv hodebunn. Så jeg bruker den og lillasjampoen ca. annenhver gang, lillasjampoen for å opprettholde den kalde fargen. Balsamen er egentlig bare ganske tilfeldig, men jeg liker Aussie veldig godt, så jeg er fornøyd med denne balsamen. Oljen bruker jeg etter hårvask, for det meste etter jeg har fønet håret, for da blir håret mitt så fluffy, så den hjelper for å “roe ned” håret mitt litt, haha. 

As you can see I use two different shampoos. The one from SP I have to use because that is the only one that works for my scalp over a longer period of time, I have quite a sensitive scalp. So I change between that and the purple shampoo, about every other time, the purple shampoo to maintain the cold color. The conditioner is quite random, I just like Aussie a lot, so I’m happy with this conditioner. The oil I use after I’ve washed my hair, mostly after I’ve blow dried my hair, because my hair gets so fluffy, so it helps to “calm down” my hair, haha. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg