MY NEW WORKOUT ROUTINE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fikk noen spørsmål i går om jeg kunne legge ut treningsprogrammet mitt, så jeg tenkte å svare i et eget innlegg. Jeg kan ikke legge ut treningsprogrammet mitt, av den grunn at det er en app som jeg betaler for, og hver treningsøkt jeg gjør er en ny en. Jeg har tidligere trent Kayla Itsines sitt program, men etter tre måneder sluttet jeg på det og begynte med et program med tyngre vekter. Nå kom hun nettopp ut med et nytt program som også benytter seg av vekter og apparater, så jeg har begynt på dette og det funker ypperlig for meg. Hver økt er en halvtime med blodslit, og det føles så deilig ut etterpå. Jeg vet at programmet hennes funker siden jeg har brukt det før, og det var det som opprinnelig ga meg magemuskler, haha. Det er tre treningsøkter i uken, en for bein, en for armer og mage, og en for hele kroppen. Appen, som heter SWEAT, består også av tøyerutiner, cardioøkter, matoppskrifter, et yogaprogram, og et program for de som nettopp har født. I tillegg til det originale programmet til Kayla, som består for det meste av øvelser uten vekter du kan gjøre hjemme, men det er også veldig effektivt. Så det er altså det jeg trener nå, og i dag var det cardio og mye tøying som ble gjort. Jeg tok med meg iPaden på mølla, så da gikk tiden litt fortere!

I got some questions yesterday if I could post my workout program, so I thought I would answer in an own post. I can’t post my workout program here, because it’s an app that I pay for, and every workout I do is a new one. I’ve previously trained Kayla Itsines’ program, but after three months I quit that and started a program with heavier weights. Now she just launched a new program that includes weights and machines, so I’ve started using this and I think it’s great for me. Ever workout is half an hour with blood, sweat and tears (something close to this anyways), and it feels so good afterwards. I know that her program works since I’ve used it before, and that was what originally gave me abs, haha. There are three workouts a week, one for legs, one for arms and abs, and one for full body. The app, called SWEAT, also consists of stretching routines, cardio, recipes, a yoga program, and a program for those who have just given birth. And also it has Kayla’s original program, which is mostly exercises without weights that you can do at home, but that’s also really effective. So that is what I’m doing now, and today I did cardio and a lot of stretching. I brought my iPad to the treadmill, so time went by faster! 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg