LUNCH IN TOWN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg startet dagen ganske tidlig på treningssenteret i dag, som jeg har gjort hver dag denne uken. Det er så deilig å trene tidlig, fordi jeg er der som regel alene eller kun med 1-2 personer til, og så er det deilig å være ferdig så tidlig med hele dagen foran meg. Jeg er så fornøyd med det nye programmet jeg trener også, så jeg er veldig motivert, og gleder meg til treningsøktene! Etter hvert dro jeg til byen med Sara en tur og kikket litt i butikker og tok noen bilder, før jeg møtte en annen venninne for lunsj. Vi ser ikke hverandre så ofte (fordi livet), så det er veldig koselig når vi først møtes. Nå sitter jeg nok en gang og redigerer bilder, som vanlig. Jeg syns det er kjempekjekt da og så er det så spennende både med nytt kamera og nytt redigeringsprogram. Håper dagen deres har vært fin!

I started my day pretty early at the gym today, as I’ve done every day this week. It’s so nice with early workouts, because then I’m usually alone or just with 1-2 more people, and it’s so nice to be done early and have the whole day ahead of me. I’m so happy with the new program I’m doing too, so I’m really motivated and looking forward to the workouts! Later I went to town with Sara and looked around in stores and shot some photos, before I met another friend for lunch. We don’t see each other that often (because life) so it’s really nice when we first meet. Now I’m once again editing photos, as usual. I think it’s so much fun and it’s so exciting with both a new camera and a new editing program. Hope you’ve had a good day! 

17 kommentarer

Siste innlegg