RIPPED DENIM SKIRT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sweater Zara / Denim skirt Cubus / Purse Marc By Marc Jacobs 

Hei dere, håper dere har det fint ♥ Etter gårsdagens innlegg er det på tide å se fremover, selv om jeg syns alt fortsatt er veldig fælt. Men man jo bare gå videre uansett, vi kan ikke slutte å leve. Selv om gårsdagen var en trist dag med det som hadde skjedd, var jeg ganske opptatt hele dagen. Tok mange bilder til bloggen, og så satt jeg og redigerte bilder store deler av kvelden, i tillegg til at jeg dro også lillesøster på sin første fotballtrening. 14-15 seksåringer som løpte rundt etter en ball var ganske underholdende, haha. Jeg lastet ned Lightroom her om dagen, så det er der jeg redigerer bilder nå, men det tar mye lenger tid siden jeg ikke har lært helt hvordan ting fungerer enda. Så det blir litt eksperimentering med redigering fremover, men jeg likte veldig godt hvordan disse ble! Og det nye kameraet mitt er bare helt fantastisk, jeg er så fornøyd. Men hvis noen av dere har tips til gode presets eller nettsider med presets til Lightroom så setter jeg stor pris på det! 

Hey guys, hope you’re doing well ♥ After yesterdays post it’s time to look ahead, even though I still think everything is so wrong. But you have to move forward anyways, we can’t stop living. Even if yesterday was a sad day with everything that had happened, I was pretty busy the entire day. Took a lot of photos for the blog, and then I sat and edited photos for most of the evening, and I also went and saw my little sister on her first soccer practice. 14-15 six year olds running around after a ball was quite entertaining, haha. I downloaded Lightroom the other day, so that’s where I’m editing my photos now, but it takes so much longer since I haven’t learned how everything works yet. So it will be some experimenting with editing styles from now on, but I really liked how these photos turned out! And my new camera is amazing, I’m so happy with it. But if some of you have any tips for good presets or websites with presets for Lightroom, I would really appreciate it! 

11 kommentarer

Siste innlegg