MY WEEKEND

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så var denne helgen også over, tiden går så fort! Jeg har ikke satt meg ned med pcen før nå, selv om jeg ikke har gjort så mye i dag. Enkelte dager står det bare litt stille og det er vanskelig å komme på noe å skrive om, og da føler jeg det blir litt dumt å skrive bare for å skrive. Jeg har hatt en veldig fin helg, i går var jo det konfirmasjon så nesten hele dagen gikk til det. Vi var litt for heldige med været da, det var over 20 grader og sol, så dere kan tenke dere det ble varmt! Jeg lengtet hele dagen etter å få den av meg, så det var så deilig når jeg endelig fikk tatt den av meg. I dag har jeg bare vært en tur på trening, og ellers slappet av. Jeg skjønner ikke hvor dagen ble av! Men det er godt med sånne dager også, så får jeg ladet opp til en ny uke. Jeg har lagt endel planer for den neste uken, så det tror jeg blir bra. Det skal nok bli mye bra bloggmateriale også! 

Suddenly this weekend is over too, time is just flying by! I didn’t sit down by the computer until now, even though I haven’t done that much today. Some days are just not interesting and it’s hard to think about something to write about, and then I feel like it’s stupid to write just to write something. I’ve had a very nice weekend, and yesterday it was the confirmation so almost the entire day was spent there. We were a little bit too lucky with the weather though, it was over 20 degrees and sunny, so you can imagine it was hot with my National Costume made of all wool! I was longing the entire day to take it off, so it was so nice when I finally got to take it off. Today I’ve just been to the gym, and otherwise I’ve just been relaxing. I don’t understand where this day went! But it’s nice with days like these too, so I get to charge up for a new week. I’ve made some plans for the next week, so I think it will be a good week. I’m planning on a lot of good blog posts too! 

12 kommentarer

Siste innlegg