YUMMY

Åh, jeg trenger dette nå! Jeg angrer like mye hver gang jeg tar bilder av mat/godteri, fordi det er så smerte å se tilbake på, haha. Vi måtte innom Yummy Heaven da vi var i Oslo og kjøpe inn en del godis, de har så mye godt der. Jeg er ikke spesielt glad i kaker eller desserter, men godteri? Jeg elsker det. Jeg er flinkere til å begrense meg nå enn jeg var før, og før kunne jeg spise meg helt kvalm i helgene, men det gjør jeg faktisk ikke lenger, heldigvis, for det er ikke en god følelse. Men jeg kommer aldri til å kutte det helt ut, jeg syns det er helt greit å spise litt i helgene. Og av og til i ukedagene, men det prøver jeg å holde til ferier, hehe. 

Oh, I need this now! I regret it just as much every time I take photos of food/candy, because it’s so much pain to look back on, haha. We had to stop by Yummy Heaven when we were in Oslo and buy some candy, they have so much good candy there. I’m not that fond of cakes or desserts, but candy? I love it. I’m better now at limits though then I was before, and before I could eat myself to nausea in the weekends, but I don’t do that anymore, luckily, because it’s not a good feeling. But I will never cut it out completely, I think it’s totally fine to eat some in the weekends. And sometimes in the middle of the week, but I try to keep that for vacations, hehe. 

13 kommentarer

Siste innlegg