WEEKEND WORKOUT

  • 19.05.2017 kl. 13:40

I dag hadde jeg en veldig tøff treningsøkt som ødela meg fullstendig, men det føltes så deilig ut etterpå! Jeg bruker Kayla Itsines sin SWEAT app nå, og der ligger flere ulike treningsprogram, i tillegg til at det kommer en challenge av og til. I dag bestemte jeg meg for å prøve ut denne challengen, og det var lettere sagt enn gjort, haha. Det er jo en app jeg betaler for, så jeg kommer ikke til å dele mange treningsøkter derfra, men siden dette var en challenge og jeg syns den er perfekt  for helgen, tenkte jeg at jeg måtte dele den med dere! Det er 27 øvelser, og du tar tiden på hvor lang tid du bruker. Du trenger ingen utstyr, annet enn en matte, så denne kan du fint gjøre hjemme!


Today I had a really tough workout that totally destroyed me, but it felt so good afterwards! I use Kayla Itsines' SWEAT app now, and there are several workout programs there, and it also comes with challenges every once in a while. Today I decided to try out a challenge, and it was easier said than done, haha. It is an app that I pay for, so I won't be sharing a lot of workouts from there, but since this was a challenge and I thought it was perfect for the weekend, I have to share it with you guys! It is 27 exercises, and you just use a timer and see how long time you use. You don't need any equipment, other than a mat, so you can easily do this at home! 


Thanks for the pretty photo of me, Lucy ♥

The workout (if you don't know an exercise, just google it):

  1. 15 squats
  2. 15 lay down pushups
  3. 20 snap jumps
  4. 15 straight leg sit ups
  5. 15 broad jump burpees
  6. 20 commandos (10 per side)
  7. 15 bent leg raises
  8. 15 sumo jump squats
  9. 20 static lunges (10 per side)
  10. 15 push ups
  11. 15 toe taps
  12. 20 X jumps (10 per side)
  13. 15 bent leg sit ups
  14. 15 burpees
  15. 20 reverse lunge + knee lift (10 per side)
  16. 15 sumo squats
  17. 15 bent leg raises + hip lift
  18. 20 walking lunges (10 per side)
  19. 15 close squats
  20. 15 bent leg jackknives 
  21. 20 jump lunges (10 per side)
  22. 15 drop push ups
  23. 15 tuck jumps
  24. 20 scissor kicks (10 per side)
  25. 15 broad jumps
  26. 15 straight leg sit ups
  27. 20 squat pulses (5 pulses in the squat position)

Good luck! ♥

5 Kommentarer

xoxoem

19.05.2017 kl. 14:14
Så mange bra øvelser :D

Malin H

19.05.2017 kl. 23:20
xoxoem: :D

veronicarood

19.05.2017 kl. 15:21
<3<3

Berit

19.05.2017 kl. 18:52
Wow! Spreke Malin!

Camilla Heindorf

21.05.2017 kl. 02:44
Så flink

Skriv en ny kommentar

Malin H

Hei! Navnet mitt er Malin Hatlestad og jeg er en 22 år gammel jente fra Ålesund. På bloggen min får dere lese om mitt liv som handler mye om mote og trening, og ellers hva jeg har på hjertet.

Søk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits