CONSTITUTION DAY PHOTOS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi startet gårsdagen på en ganske standard 17. mai-måte – champagnefrokost med gode venner. Mer Mozellfrokost for min del, hehe, men like kjekt det. Vi hadde en ganske lang biltur til byen siden vi havnet midt i rushtrafikken, alle skulle jo til byen for å se toget. Men det ble en artig biltur med to i baksetet med litt promille, haha. For min del må jeg se toget vært år, det hadde rett og slett ikke vært det samme uten. Etter det ruslet vi rundt i byen en stund med familien til kjæresten, før vi dro hjem og slappa av en stund. Jeg lengtet sånn etter å ta av bunaden på dette tidspunktet, men klarte å holde meg til etter vi dratt innom familien min og noen venner og spist litt der. Vi var der en liten stund før vi skulle hjem til middag med familien til kjæresten min. Da skiftet jeg til en fin sommerkjole, og vi ble sittende lenge med sjømat til middag og deretter kaker og vafler til dessert. Noe av det jeg liker best med sånne dager må være all den gode maten, haha ♥ Nå gleder jeg meg allerede til neste år!

We started yesterday in quite a standard Constitution Day-way – champagne breakfast with good friends. Well, more like soda breakfast for me, haha, but that’s just as fun. We had quite the long drive to town afterwards since we got stuck in traffic because everyone were going to town to see the parade. But it turned out to be a fun drive with two in the backseat that had a little bit of alcohol in their bodies, haha. I have to see the parade every year, it just wouldn’t be the same without it. After the parade we walked around in town for a while with my boyfriend’s family, before we went home and relaxed there for a while. I was longing to take of my National Costume at this point (it is made of wool, so it’s heavy, a bit tight, and quite stressful to wear), but I managed to wear it until after we had stopped by my family and some friends and had eaten some food there. We stayed there for a little while before we went home for dinner with my boyfriend’s family. So then I changed to a pretty summer dress, and we sat for a long time with seafood for dinner and then cakes and waffles for dessert. All the good food have to be some of the best things about days like these, haha ♥ I’m already excited for next year!

10 kommentarer

Siste innlegg