GETTING MY ENERGY UP

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg var så trøtt da jeg våknet i dag tidlig, og det har nok litt å gjøre med en lang dag i går. Jeg kom meg likevel tidlig opp for å dra på trening, til tross for at jeg var veldig nær å legge meg til å sove enda lenger. Heldigvis var viljestyrken litt bedre i dag! Jeg har begynt på Kayla Itsines’ nye styrkeprogram, og jeg liker det så godt allerede! Appen hennes er så bra, og jeg er så glad for at hun har laget et program med vekter. Så jeg er veldig motivert for tiden, og har det veldig gøy på trening! Jeg har vært veldig trøtt selv om jeg har vært på trening, så jeg kjøpte faktisk Red Bull i dag, det er jo ikke noe jeg har vært fan av tidligere. Denne nye Simply Cola er SÅ god, selv om jeg ikke liker Cola. Denne smaker faktisk akkurat som Cola is, SÅ god! Prøvde også denne vaniljepuddingen for første gang, den var overraskende god. Nå må jeg sette i gang med noen kjedelige gjøremål, som er det denne dagen kommer til å bestå av. Ha en fortsatt fin dag ♥

I was so tired when I woke up this morning, and it’s probably mostly because of a long day yesterday. I still got up early to go to the gym, even though I was so close to getting back into bed to sleep longer. Luckily my willpower was better today! I’ve started Kayla Itsines’ new program, and I like it so much already! Her app is so good, and I’m so glad she made a program with weights. So I’m really motivated these days, and I’m having so much fun working out! I’ve been really tired even though I had a workout, so I actually bought Red Bull today, I haven’t been much of a fan of that earlier. The new one, Simply Cola, is SO good, and I don’t even like Cola. This actually tastes like a Cola popsicle, so good! I also tried this vanilla pudding for the first time, it was surprisingly good. Now I have to get started with some boring stuff I have to do, which is what this day will consist of. Have a lovely day ♥

7 kommentarer

Siste innlegg