HAPPY BIRTHDAY, NORWAY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Åh, for en fin dag dette har vært! Det er først nå jeg har hatt muligheten til å sette meg ned foran skjermen, det er jo ikke akkurat førsteprioritet på en dag som dette. I dag har jeg fått være både med venner og familie, en perfekt kombinasjon. Jeg har ikke tatt så mange bilder som jeg hadde trodd, men det ble jo noen, så jeg skal vise dere flere i morgen når jeg har fått redigert! Vi har vært så heldig med været, det har vært strålende sol og en temperatur på rundt 15 grader, perfekt bunadsvær! Med tanke på den byen jeg bor i så er det faktisk et under at det ble fint vær i dag, når det regnet i går og skal regne i morgen. Men litt heldig må jo vi få være av og til! Det har jo vært nasjonaldager tidligere hvor det har haglet, så man kan aldri vite. Jeg skal skrive mer om dagen min i morgen, akkurat nå er jeg kjempesliten og gleder meg til å legge meg. Håper alle dere også har hatt en fin dag ♥ Fortell meg gjerne noen høydepunkter!

Oh, what a nice day this has been! I haven’t had the opportunity to sit down in front of the screen until now, it’s not exactly my first priority on a day like this. Today I’ve spent time with both friends and family, the perfect combo. I didn’t take as many photos as I thought, but I took some, so I will show you them tomorrow when I’ve edited them! We’ve been so lucky with the weather today, it was sunny and a temperature at around 15 degrees, the perfect weather for my National Costume made of wool! Considering the city I live in it’s a miracle that the weather was nice today, it was raining yesterday and it’s raining tomorrow. But we need some luck sometimes too! There have been National Days previous years where it’s been hailing, so you never know. I will write more about my day tomorrow, right now I’m so tired and looking forward to go to bed. Hope you all have had a good day too ♥ Give me some highlights! 

10 kommentarer

Siste innlegg