AT THE OPERA


Coat Bik Bok / T-shirt Lene Orvik for Bik Bok / Jeans Cubus / Sneakers Adidas

Måtte selvfølgelig ta noen bilder ved Operaen i Oslo, for en fin location! Det var litt sånn irriterende småregn da vi tok disse bildene, men det ble heldigvis OK bilder uansett. Det var ikke så veldig varmt da vi var i Oslo, så ullkåpen min var med. Tenk at vi trenger kåper til og med i mai! Norge ass, haha. Jeg kjøpte disse skoene der også, syns de er så kule! Jeg har faktisk ikke noe særlig til mørke/svarte sneakers, fordi de jeg har fra før av får jeg bare gnagsår av på ene foten, så jeg orker ikke å bruke de noe særlig. Men nå har jeg disse, og de er helt fantastisk på foten! De veier jo ingenting, og det føles ut som jeg går på skyer. De var kjempegode på jobb i dag for å si det sånn! 

Of course I had to take some photos by the Opera House in Oslo, such a nice location! It was raining a little bit when we shot these photos, so annoying, but luckily the photos turned out OK anyways. It wasn’t that hot outside when we were in Oslo, so I brought my wool coat. Crazy that we need coats even in May! Norway in a nutshell, haha. I bought these shoes there as well, I thought they were so cool! I actually don’t have much of dark/black sneakers, because the ones I already have are giving me blisters on one of my feet, so I don’t want to use them that much. But now I have these, and they are amazing on my feet! They don’t weigh anything, and it feels like I’m walking on clouds. They were so good at work today too! 
 

15 kommentarer

Siste innlegg