WIDE PANTS

Adlinks


Jacket and pants Cubus / Purse Nelly (here) / Shoes Nly Shoes (here)

Jeg har aldri vært glad i slengbukser, sorry, men jeg bare klarer ikke det med at det er helt smalt og så plutselig videre helt nede med foten. Er det kortere bukser kan det være fint, men ellers har jeg bare aldri hatt sansen for det. Vide bukser derimot, de som er vide hele veien, jeg digger det! Jeg kjøpte min andre vide bukse her om dagen, som er den dere ser her, og jeg syns den er veldig fin. Det er veldig uvant siden jeg går mest i helt smale bukser, men det er SÅ behagelig! Denne er litt plissé-aktig, og kan derfor fint styles både opp og ned. Her paret jeg den med en lyserosa crop top (som dere ikke ser så mye av her), en pelsjakke (falsk selvfølgelig) siden det var kaldt, en lyserosa veske og velvet sneakers. Et enkelt, fint og SÅ komfortabelt antrekk! 

I’ve never been a fan of flared pants, sorry, but I just can’t deal with the whole “tight, then wide all the way down by the foot”. If it’s shorter pants it can be pretty, but other wise I’ve just never liked it. Wide pants on the other hand, those that are wide the whole way, I love them! I bought my second pair of wide pants the other day, the ones in this post, and I think they’re so nice. I’m not so used to it since I mostly wear tighter pants/jeans, but it’s SO comfy! These are sort of in plissé, and can therefore be styled up and down. Here I paired them with a light pink crop top (that you can’t see that much of here), a fur jacket (fake of course) since it was cold, a light pink purse and velvet sneakers. A simple, pretty and SO comfortable outfit! 
 

25 kommentarer

Siste innlegg