SUMMER PANTS

Adlinks


Jacket and pants Cubus / Shoes Nly Shoes (here)
 

Jeg fant plutselig denne buksen i går blant sommerklærne mine fra i fjor, jeg hadde helt glemt av den! Den ble brukt kanskje to ganger i fjor og jeg angret egentlig litt på at jeg kjøpte den fordi den ikke satt så bra og var litt for stor. Klærne på Cubus har av og til vært litt for store for meg, men så klarer jeg bare ikke la være å kjøpe. Jeg hadde to skjørt i tillegg som satt bittelitt løst, men til min store glede etter en vinter med mye bra trening passer alle plaggene nå perfekt! Jeg er så glad for det, og nå vet jeg at denne buksen kommer til å bli brukt mye denne sommeren. Jeg har fått et helt annet syn på buksen i år, haha. Nå må jeg begynne å pakke og fortsette på gjøremålene mine før Oslo i morgen. De neste innleggene frem til fredag kommer til å være forhåndsskrevet, så vi snakkes ikke “live” før fredagskveld eller lørdag! Om dere vil følge meg i Oslo kan dere følge med på Instagram @malindh ♥
 

I suddenly found these pants yesterday among my summer clothes from last year, I had completely forgotten about them! I used them maybe two times last year and I actually regretted buying them because they didn’t fit me that well and they were a little bit too big. The clothes in Cubus have sometimes been a bit too big for me, but I just can’t keep myself from buying anyway. In addition to these pants I had two skirts that were a little bit loose on me, but when I tried them on after a winter with lots of good workouts all the clothes fit me perfectly! I’m SO happy about that, and now I know that these pants will be used a lot this summer. I have a totally different view on the pants this year, haha. Now I have to start packing and continue on my to do-list before Oslo tomorrow. My next blog posts up until Friday will be written in advance, so I won’t talk to you “live” before Friday night or Saturday! If you want to keep up with me in Oslo you can follow me on Instagram @malindh ♥

14 kommentarer

Siste innlegg