TODAY

I dag tok jeg i bruk disse listene som jeg kjøpte på Bershka i Paris for litt over en måned siden. Syns den er kjempesøt og den er helt super på dager jeg har mye å gjøre. Etter hvert som jeg skrev opp innså jeg hvor mye jeg faktisk har å gjøre, så denne bloggposten må jeg være rask med. Den skulle jo egentlig være oppe klokka 13 nå, men med et ikke så raskt internett gikk ikke det helt. Jeg må iallefall være rask denne dagen slik at jeg får gjort alt jeg skal gjøre før vi drar til Oslo i morgen. Jeg må skrive fire blogginnlegg i dag, og bare det tar jo litt tid. Bildene er tatt hvertfall, så jeg er jo ett steg på vei! Nå kom jeg på at jeg skal krølle håret og lakke negler også, to ting til på lista. Jaja, jeg må hive meg rundt nå, vi snakkes i kveld ♥

Today I started using these lists that I got at Bershka in Paris a little over a month ago. I think it’s so cute and it’s great on days where I have a lot to do. I realized after a while how much I actually have to do, so I have to be quick with this blog post. It was supposed to be up now at 1pm, but with a not so fast Internet that didn’t quite work out. It’s only a few minutes over so it’s not a big deal anyway. I have to be effective today so that I get everything done before we’re going to Oslo tomorrow morning. I have four blog posts to write today, and only that takes some time. At least the photos are taken, so I’m one step on my way! Now I just remembered that I have to curl my hair and put nail polish on my nails too, two more things on the list. Well well, I have to get moving now, talk to you tonight ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg