DOUBLE DENIM


Caps, top and skirt Cubus / Denim jacket Zara / Shoes Topshop / On the lips: Kylie Cosmetics ‘Ginger’
 

Det har blitt så kaldt her nå i forhold til forrige uke, så nå er jeg veldig glad for at jeg fikk tatt noen litt sommerlige antrekksbilder forrige uke da det var så fint. Jeg er så glad i dette denimskjørtet, jeg syns passformen og lengden på det er perfekt, og i tillegg er det såå behagelig! Mitt er fra ifjor, men det har kommet tilsvarende i år også, og i tillegg i en mørkere denimfarge, hvit og svart. Jeg vil ha alle!! Jeg skal iallefall bruke dette mye i sommer, om det så må bli med strømpebukse eller knehøye strømper til, siden det ikke alltid er så varmt her om sommeren. Ha en fin kveld!

It’s so cold here now compared to last week, so now I’m really happy that I got some summery outfit photos last week when it was so nice. I love this denim skirt so much, I think the fit and length on it is perfect, and it’s sooo comfy too! Mine is from last year, but just the same skirt arrived this year too, and in a darker denim, white and a black. I want them all!! I will certainly wear this one a lot this summer, even if I have to pair it with pantyhose or knee high socks, since it’s not always that warm here in the summer. Have a nice evening!

21 kommentarer

Siste innlegg