BIRTHDAY PARTY

God mandag, dere! Jeg våknet opp litt småforkjøla i dag, så jeg har bare tatt det med ro hittil. Ikke de typiske mandagsrutinene i dag altså, jeg droppet trening siden jeg ikke føler meg helt bra, og droppet å handle inn til uka siden jeg er i Oslo i tre dager og jeg derfor ikke trenger så mye. Snart skal jeg møte fotografen min og ta noen bilder, jeg vil forhåndsskrive noen innlegg til jeg er i Oslo slik at jeg ikke trenger å tenke på det når jeg er der. Vil bare nyte tiden der siden vi ikke er der så lenge, men det skal ikke være stille her av den grunn. Så i dag og i morgen skal tiden min gå til det! Ha en fin mandag ♥

Happy Monday, guys! I woke up with a little bit of a cold today, so I’ve just been taking it easy so far today. So not the typical monday routines for me today, I skipped the workout since I’m not felling too good, and skipped grocery shopping for the week since I’m in Oslo for three days and for that reason I don’t need that much. I’m soon meeting my photographer to take some photos, I want to pre-write some blog posts to go up when I’m in Oslo so that I won’t need to think about when I’m there. I just want to enjoy the time we’re there since we won’t be there for so long, but it’s not going to be quiet here anyway. So today and tomorrow I will be spending my time preparing that! Have a good Monday ♥

12 kommentarer

Siste innlegg