HAPPY SATURDAY


Full outfit coming tomorrow

God lørdag og helg, kjære dere! Dere hørte ikke mye fra meg i går men jeg følte ikke helt for å åpne laptopen etter jobb i går kveld, og jeg vet at bloggingen ikke blir noe bra når jeg ikke føler for det, så da blir det sånn. Kvalitet over kvantitet, sant? Jeg er på jobb i dag også, men tenkte jeg skulle vise dere ett par bilder fra torsdag. En liten sniktitt på antrekket jeg brukte da jeg skulle ut og spise med jobben. Jeg legger ut flere bilder i morgen, sammen med en litt artig historie fra før vi tok disse bildene. Ha en fin lørdag ♥

Happy Saturday and weekend, lovelies! You didn’t hear that much from me yesterday, but I didn’t feel like opening my laptop after work last night, and I know the blogging won’t be any good when I’m not feeling it. Quality over quantity, right? I’m working today too, but thought I would show you a couple photos from Thursday. A little sneak peek of the outfit I wore when I was going out for dinner with my colleagues. I’ll post more photos tomorrow, along with a funny story from before we took these photos. Have a great Saturday ♥

11 kommentarer

Siste innlegg