I DON’T LIKE THIS EXPRESSION BUT…


… lashes on FLEEK!

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle fortsette med vippeextensions fordi det koster jo litt, men jeg klarte rett og slett ikke å la være for det er bare så fantastisk å ha! Føler meg så fresh hele dagen og jeg trenger ikke engang å sminke meg. Det har alltid vært mascara jeg har brukt for å føle meg fresh og kan fint gå uten sminke i ansiktet. Nå føler jeg meg komfortabel uten noe sminke i det hele tatt også, men det er noe med vipper som gjør at jeg føler meg mer våken. Så i går fylte jeg på vipper igjen, og jeg syns de er så fine! Jeg vil gjerne fortsette med det i sommer hvertfall, for jeg liker ikke å bruke så mye sminke om sommeren, så da er det supert å ha vipper! 

I wasn’t sure whether or not I was going to continue with lash extensions because it can cost a lot, but I just couldn’t stay away because it’s so nice having them on! I feel fresh all day and I don’t even need makeup. I’ve always used mascara when I want to feel fresh and I can easily og without makeup on my face. I do feel comfortable with no makeup at all too, but it’s just something with lashes that makes me feel more awake. So yesterday I refilled lashes again, and I think they’re so pretty! I would like to keep them all summer at least, because I don’t like wearing so much makeup in the summer, so it’s great to have lashes! 

19 kommentarer

Siste innlegg