NAILS READY FOR SUMMER

Denne dagen har gått så fort! Selv om jeg sto opp tidlig i dag har liksom dagen bare gått i ett og plutselig er den nesten over. I kveld møtte jeg Sara for å ta noen bilder, og så har jeg vært hjemme hos familien resten av kvelden, så derfor kommer dette innlegget såpass sent. Plutselig var liksom klokken 21.30 og det var på tide å ta turen hjem. Jeg lakket neglene mine i denne nydelige fargen i dag, og jeg syns det er så herlig med en sånn sommerlig farge! Jeg hadde på meg denne sist også, og så gikk jeg uten i noen dager (fordi latskap) og så endte jeg opp med å ta på denne fargen igjen fordi den er så fin. Nå skal jeg få i meg en yoghurt, slappe av litt og så legge meg. Håper alle har hatt en fin dag ♥

This day has gone by so fast! Even though I got up early today the day has just gone by and suddenly it’s almost over. This evening I met Sara to take some photos, and then I’ve been at my family’s place for the rest of the evening, so that’s why this post is going up so late. Suddenly it was 21.30 and it was time to go home. I put on this beautiful nail polish today, and I think it’s so lovely with such a “summery” color! I wore this the last time too, and then I went without for a few days (because laziness) and then I ended up with the same color this time because it’s so pretty. Now I’m gonna eat a yoghurt, relax for a bit and then go to bed. Hope you’ve all had a good day ♥

15 kommentarer

Siste innlegg